Ekonomi

Ekonomi och support hjälper alla medarbetare på God Assistans att fokusera på sina arbetsuppgifter. De administrerar och stöttar alla ute på fältet på alla sätt de kan. Tillsammans med alla andra är de en viktig del i att God Assistans fungerar och kan erbjuda de bästa tjänsterna.

Peter Fahlström

Lön & HR-chef

Solna

För ett antal år sedan dök Peter på grunt vatten och bröt nacken vilket orsakade en ryggmärgsskada som gör att han tar sig fram med rullstol. Peter har en personalvetarutbildning och var under nio år verksamhetschef på RG Aktiv Rehabilitering. Med sin personliga erfarenhet, sin yrkesmässiga bakgrund och framförallt sitt norrländska lugn är Peter en viktig kugge på kontoret i Solna.

Mathias von Holst

Redovisningschef

Solna

Mathias ansvarar för vår redovisning. Han har genom åren samlat på sig en gedigen kompetens inom ekonomi vilket tillsammans med en stor portion envishet och ett lättsamt sätt gör honom till en viktig resurs för oss alla.

Tina Leijon

Ekonom

Solna

Tina är spindeln i nätet på vår ekonomiavdelning där hon sköter all fakturering och hanterar leverantörsfakturor och utlägg. Hon har lång erfarenhet kring fakturahantering och jobbar kontinuerligt med att vässa våra fakturaprocesser. Tina är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna som gillar att springa långt och länge, gärna i skogen.

Jennifer Simonsson

Ekonom

Solna

Jennifer är redovisningsekonom och brinner för analys och rapportering. Hon har tidigare arbetat i olika roller inom ekonomi, vilket passar hennes noggranna personlighet perfekt. Hon flyttade nyligen från Karlstad till Stockholm, men är ursprungligen från de småländska skogarna utanför Nässjö.

Kersti Carlsson

Löneadministratör

Solna

Kersti är utbildad lönespecialist och har tidigare erfarenhet från större kommunala verksamheter med många anställda och förstår därmed vikten av väl fungerande processer. Kersti tar sig an sina arbetsuppgifter med en självklarhet som vi alla är lite avundsjuka på.

Danijela Jovanovic (Föräldraledig)

Löneadministratör

Solna

Danijela är ansvarig för vår lönehantering och är just nu föräldraledig. Med sitt noggranna sätt och sitt stora intresse för lön sprider hon ett lugn samtidigt som hon ser till att vår löneprocess alltid vidareutvecklas och håller hög kvalitet.

Maria Chamoun

Löneadministratör

Solna

Maria är utbildad löneekonom med erfarenhet från olika jobb som löneadministratör och hon har tidigare erfarenhet av lönearbete inom personlig assistans. Maria är en person som vill utvecklas och som har ett stort intresse för siffror.

Emma Widén

Löneadministratör

Solna

Emma är utbildad ekonom med särskilt fokus på lönebiten. Hon har tidigare arbetat med löner inom personlig assistans och har även erfarenhet från andra branscher. Emma gillar arbeta med människor och med sin sprudlande energi är hon en härlig del i God Assistans lönefunktion.

Fredrik Sjögren

VD & koncernchef

Solna

Fredrik är koncernchef, samt VD för God Assistans Support där ekonomi, lön, HR & marknad ingår. Han har gedigen erfarenhet och har bland annat arbetat som revisor, controller och ekonomichef. Fredrik är även pappa till en glad kille med en grav funktionsnedsättning, vilket skapat en extra förståelse för personlig assistans.

Johan Bramstång

Ekonomi/Support

Solna

Johan är en av våra yngsta medarbetare men den av oss som har längst erfarenhet av personlig assistans, detta p.g.a. en CP-skada sedan födseln. Han är utbildad inom ljud och bild på gymnasienivå och har sedan 2013 främst arbetat inom personlig assistans. Johan utgår från vårt kontor i Solna.