Ekonomi

Ekonomi och support hjälper alla medarbetare på God Assistans att fokusera på sina arbetsuppgifter. De administrerar och stöttar alla ute på fältet på alla sätt de kan. Tillsammans med alla andra är de en viktig del i att God Assistans fungerar och kan erbjuda de bästa tjänsterna.

Peter Fahlström

Lön & HR-chef

Solna

För lite mer än femton år sedan dök Peter på grunt vatten och bröt nacken vilket orsakade en ryggmärgsskada som gör att han tar sig fram med rullstol. Peter har en personalvetarutbildning och var under nio år verksamhetschef på RG Aktiv Rehabilitering. Med sin personliga erfarenhet, sin yrkesmässiga bakgrund och framförallt sitt norrländska lugn gör Peter till en viktig kugge på kontoret i Solna.

Mathias von Holst

Redovisningschef

Solna

Mathias ansvarar för vår redovisning. Han har genom åren samlat på sig en gedigen kompetens inom ekonomi vilket tillsammans med en stor portion envishet och ett lättsamt sätt gör honom till en viktig resurs för oss alla.

Kersti Carlsson

Löneadministratör

Solna

Kersti är utbildad lönespecialist och har tidigare erfarenhet från större kommunala verksamheter med många anställda och förstår därmed vikten av väl fungerande processer. Kersti tar sig an sina arbetsuppgifter med en självklarhet som vi alla är lite avundsjuka på.

Danijela Jovanovic (Föräldraledig)

Löneadministratör

Solna

Danijela är ansvarig för vår lönehantering och är just nu föräldraledig. Med sitt noggranna sätt och sitt stora intresse för lön sprider hon ett lugn att vår löneprocess alltid vidareutvecklas och håller hög kvalitet.

Maria Chamoun

Löneadministratör

Solna

Maria är utbildad löneekonom med erfarenhet från olika jobb som löneadministratör och hon har tidigare erfarenhet av lönearbete inom personlig assistans. Maria är en person som vill utvecklas och som har ett stort intresse för siffror.

Emma Widén

Löneadministratör

Solna

Emma är utbildad löneekonom som har fokuserat främst på lönebiten. Hon har tidigare arbetat med löner inom personlig assistans och har även erfarenhet från andra branscher. Emma gillar arbeta med människor och lön och med sin sprudlande energi blir hon en härlig del i God Assistans lönefunktion.

Fredrik Sjögren

VD & Koncernchef

Solna

Fredrik har en gedigen erfarenhet inom olika ekonomijobb, bl a som revisor, controller och ekonomichef. Innan han kom till God Assistans arbetade han på Hjärnfonden som administrativ chef. Fredrik är VD för God Assistans Support där ekonomi, lön, HR & marknad ingår samt att han är koncernchef. Fredrik är även är pappa till en glad kille med en grav funktionsnedsättning skapar det en extra förståelse och erfarenhet av personlig assistans.

Johan Bramstång

Ekonomi/Support

Solna

Johan är en av våra yngsta medarbetare men den av oss som har längst erfarenhet av personlig assistans, detta p.g.a. en CP-skada sedan födseln. Han är utbildad inom ljud och bild på gymnasienivå och har sedan 2013 främst arbetat inom personlig assistans. Innan han började på God Assistans arbetade Johan som Kundassistent på ett stort assistansbolag. Johan utgår från vårt kontor i Solna.